091113 - "Jag ska sakna dig imorgon"

Inte nog med att det är fredag, som innebär helg, det är dessutom fredag den trettonde. Hittills har det åtminstone inte hänt något stort att haka upp sig på och beskylla datumet för, nog för att jag helst undviker frågor om hur provet gick, men det kommer fler chanser och antagligen ett nytt provtillfälle. Jag har nämligen bara mig själv att skylla i den frågan, även fast jag nu gjorde mitt bästa. Som sagt.. det kommer fler chanser, och är väl heller ingenting jag direkt bryter ihop över.. För.. Äh.

Annars då? Förutom att jag känner mig ovanligt pigg och klar i tänket så är min kropp, däremot, så förbannat trött. En promenad för att rensa skallen hade inte varit dumt, fast det förståss. Om det inte vore för att "röra-på-benen" känns som någonting i stil med att dra en långtradare efter sig(..) skulle jag varit betydligt mer motiverad. Jag får helt enkelt intala mig själv att det är nödvändigt. O-nödvändigt. Nä, det saknas diverse prylar i kylskåpet. Lika bra att bege mig innan jag hinner ändra inställning. Men därefter ska jag mysa ner mig i soffan, där jag också stannar, framför en bra film! Förslag kanske? Någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0