100531 - "I know that it was over 'fore it started"

"Hej!
Du hade VG på matte-provet (Bra!). Din algebraiska behandling av problemen visar att du har blivit säkrare på algebra. Därmed tycker jag att du har visat så mycket kunskaper i B-kursen att jag kan sätta ett G på dig i slutbetyg. Glöm inte att lämna igen boken (lärar-facket).
Ha en skön sommar!"

Även om särskrivningen får mig att tjuta och grina illa, var DET DÄR höjden av lycka. För ja, det ska jag minsann. "Ha en skön sommar" alltså, och nu; en förbannat-jävla-skön sådan. 
Men dessförinnan ska jag: kom-ma ihåg(!) att läm-na igen bok-en, i lärar-facket.


Kommentarer
Postat av: Yurika

Bra jobbat Pitty!

2010-06-02 @ 01:07:37
URL: http://yurika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0