101104 - "You will never shine if you do not glow"

Och med mindre än en månad kvar till första advent har morgondagens to-do listats. För den trögtänkte innebär det givetvis att jag kommer spendera fredagen på annat håll, och förmodligen inte komma hem tomhänt. Till mig eller från mig var väl en annan sak. Ehe! 

Förra årets julklappsinhandling påbörjades redan i mitten av oktober, för att vidare delas upp under november och december, mest på grund av den ekonomiska sakens skull. Men i år är det nytt, större, bättre (eller ja, bättre åtminstone). För även om allt vad detta medför faktiskt har sin charm, tänkte jag ändå försöka mig på att få detta ur världen redan imorgon, så gott som i alla fall. Och nu med sällskap, bättre och finare sådant.

Så för att ursäkta en kortare tids frånvaro i förväg har jag nu klartgjort vad min lediga tid kommer betyda, förutom uppgifter och projket. Mestadels för att göra någonting mer eller mindre opersonligt till det motsatta. Lite mer jag helt enkelt. Tillsvidare får ni nöja er med glesa uppdateringar, förmodligen ordlösa sådana också - men "mer än tusen ord" var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0