091226 - "Med dig vill jag se framtiden"

Lördag förmiddag, och fjorton grader kallt. Det är dessutom annandagen och därmed även mellandagsrea över säkert, åtminstonde nästan, hela landet. Dock så ska jag inte bege mig iväg någon annanstans än, längst, till simonssons för lite frukosthandling. Eller ja, idag i alla fall. Men imorgon, däremot, åker jag och trevligt sällskap till Sundsvall för att spendera söndagen på Ikea OCH Birsta City! Kanske fel val av dag med tanke på att jag möjligtvis läste att Erik Grönwall och Calle Kristiansson skulle finnas på plats kring lunch, men vaddå? Jag hade ändå inte tänkt stå och trängas bland hundratals(!) idolfans, så mig kvittar det. 

Åt andra sidan lär väl mitt sällskap få spader (och diverse andra fel).. fast det är förmodligen inte hela världen! Och i bästa fall rymmer vi ut mot Matfors och hälsar på syster under det värsta spektaklet (nog för att det lär pågå under hela dagen.. men äh).

Hur som helst kommer återstående timmar, fram till lunch, att fyllas med diverse sysselsättningar. Två tigerkakor ska tillverkas och kläder bör tvättas. Därefter får jag, eller vi, efterlängtat besök av David och - förhoppningsvis, Malin! Så.. på återseende, antar jag.

Kommentarer
Postat av: Yurika

Köp lite åt mig också!

2009-12-26 @ 22:35:13
URL: http://yurika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0