091107 - "En tidig morgon, född till tönt"

Trots att det är lördag och även fast klockan bara är tio i åtta än så länge så har jag redan varit vaken i över en timme. Frukosten är redan bortdukad sedan länge, nog för att det visserligen tar mig närmare tjugo minuter/en halvtimme att mosa sönder allting mot gommen varje gång jag ska äta någonting, och tanden borstad.

Dagens "to-do" lär bli en kortare sväng in till Östersund med pappa för att inhandla diverse ytterkläder och eventuella skor. Har dessvärre spenderat en hel del pengar på julklappar redan (är i stort sett klar med inhandlingen) och skulle väl lika gärna kunna vara hemma, men ja. På en skala, va? Jag kan ju fönstershoppa åtminstone och dessutom lista upp vad jag kan tänkas önska mig till födelsedag/julafton. Återkommer med det under dagen, det vill säga - om jag hittar någonting!

Dagliga rutiner:

Frysta blåbär, yoghurt, müsli, grönt te, macka med diverse pålägg och ägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0