091111 - "Det är dags att tänka efter"

Efter många "om" och "men" fick jag tillslut tillbaka datorn. Dock så verkar vårat trådlösa störas av någonting, fortfarande okänt vad, och vägrar att fungera till och från. Nu är det tredje gången på bara några månader som detta händer, men precis som förra gången lär vi väl få ett nytt modem hemskickat som "sk-A-a fungera". My ass! Fick åtminstone igång installationen av iTunes innan jag åkte hemifrån. En aning positivt. Ehe.

Återigen tillbaka på mediahuset efter tre dagars sjukanmälan. Trots att det naklas matteprov i slutet av veckan, samt samhällsprov i början av nästa vecka(..), så känns det förbannat härligt och lugnande. Vilken kombination. Lugnande? HA! Jag lär få äta upp det där när jag väl satt mig ner och gått igenom vad som "ska göras". Men nog om det.

Konstaterade under gårdagen att det inte är alltför många veckor kvar tills min lilla pappa fyller år, och mitt uppe i allt julstök har jag givetvis fått en snevriden tidsuppfattning. Detta kan jag kategorisera under "stress". Dock så finns det tid över att gå ner på stan och se över utbudet. Återkommer under dagen/kvällen!

Kommentarer
Postat av: linn

Sv: jag har ingen susnin faktiskt :o

2009-11-12 @ 20:29:31
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0