091116 - "Kvar i nått jag lämnat"

Så var det måndag, igen, och visst känns det väl förbannat tröttsamt. Men samtidigt är det skönt att veckorna bara försvinner eftersom. Imorgon däremot, väntar ett prov i samhällen om "hur Sverige styrs", typ, samt en redovisning på svenskan. Därefter ska jag, jävla-motvilligt, försöka motivera mig till att vara med på dansen (vill inte, vill inte, vill i-nte).

Sammanfattningsvis har jag en lugn vecka framför mig, om man bortser från dansen imorgon och bad på idrotten under fredagens sista lektion(..). Mot kvällen befinner jag mig antagligen hos Wallbergs och hjälper till med storbak inför onsdagen då lillebror-Joel fyller år (recept och bilder utlovas under veckans gång, det vill säga - när jag har tid)

Till helgen väntar premiären av "Twilight - New Moon" som jag ska se tillsammans med världens finaste kille och en hel hög av andra mysiga personer. Ohja! Är dessutom ledig på måndagen därpå (även enda fram till och med vecka åtta), och ska nu passa på att, återigen, klippa mig hos Kristina på "Carina's Hårvård". Hade möjligtvis tänkt mig en mindre förändring, det vill säga ljusare slingor, men med tanke på tidsperioden är det givetvis ganska fullbokat. Ska dock överväga att göra det någon annan stans. Förslag på en möjlig tänkbar, prisvärd, kanske? Någonstans i Östersund känns väl som ett bättre tänkbart altenativ. Annars "Salong Virgo", men då skulle jag först behöva någon som ger mig ett omdöme, tack!

Nu återgår jag till påläsning, i pappersform, av och inför provet. Foku-u-s! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0