091124 - "Någon tittar på oss"

Tisdag - precis som vilken annan dag som helst i veckan. Dock så innebär tisdagar trötta ögon. Efter inte alltför mycket sömn (tack vare en kropp med funktionshinder, allvarligt), en helvetes-promenad i slask/halka och ÄVEN bussresan (som skulle kunna få vem som helst att misstänka nackspärr), i allra högsta grad så kan jag konstatera att den här tisdagen, just idag, den här veckan, är världens hemskaste dag.

Jag VILL hem, ÄR trött och HAR ont. En förfärligt bra kombination! Härligt. Till råga på allt så regnar det. Borde jag se det som ett sammanhang, dagen till ära? Wow. Dagens klagomål.

MEN ÄVEN.. ÅH! Vilket jävla skämt. På fullaste allvar. Är det så? Nu vill jag inte längre. Nu lägger jag mig ner och dör lite grann. Återkommer. Lite senare.. Imorgon.. Kanske.. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0