091126 - "Berätta hur du mår"

Way-to-go! Tack vare gårdagens brillianta morgonidé, och stress, fick jag reda på "inställd fotolektion - onsdag", i tid. Hela igår spenderades alltså tillsammans med världens finaste på Näsviken/Hjalmar. Trots detta låg jag inte på latsidan ens en gång, nä. Snarare tvärtom! Eller hm.. Jag gjorde åtminstone bort matten. Men alltid något.

What about today? Jo, jag fick mig en välförtjänt sovmorgon (d.v.s. till tjugo över sex) tack vare flitighet i mediekommunikationen. Sov bort en och en halvtimme på bussen, och höll på att slå ihjäl mig i blixthalkan. Hittills har jag verkligen inte lyckats åstakommit någonting mer än ett par få anteckningar inför kommande prov. Borde egentligen söka mig ner mot stan, men på något vänster fastnade jag här i hopp om att få någonting gjort. Framgångar - Noll. Zero. Nada.

Föressten, hör och häpna, så har jag fått lämnat in min bärbara på lagning, eller liknande, igen. Tydligen så är den utsatt, eller var rättare sagt, för virus. Men inte nog med det så har även allt bärbart lagringsutrymme jag äger blivit infekterat. Härligt! En lycka kommer sällan ensam, eller hur var det? N-ä, nu räcker det. Dags för en daglig visit på gågatan där toning ska införskaffas. På återseende!



Efter förfrågningar: here you go. Ny frisyr, och dessutom en ny tröja!
(Carinas Hårvård, 330:-, Helenes kläder, 199:-)


Kommentarer
Postat av: mickis

snygging! saknar dig babe! <3 kom och hälsa på här uppe!

2009-11-26 @ 13:52:34
URL: http://michaelautsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0