091128 - "En värld av långa nätter"

Lördagmorgon. Minusgrader. Rättare sagt FEM! Pigg tjej?
Nja, jag vet väl inte det. Men jag har ju som sagt redan tagit på mig fotograferingen, så det är väl bara till att klä på sig för en utomhusvistelse. Hur länge den varar däremot, är än så länge ett oskrivet kapitel. I alla fall så fick jag en halvbra start på dagen. Tröttare pojkvän kom hem strax efter fem imorse, ungefär samtidigt som jag var påväg upp ur sängen. Way-to-go! Antagligen så lär han vara mer än trött under dagen, men för det tänker jag då minsann inte gå runt som en annan ensamvarg och frysa för det. Nähe-he. H-e! 
Motvilligt dock, men ändå.

Kort men bra. Nu tänker jag gå och göra bort allt det ytliga för en heldag utomhus.
Gilla? Nä. Eller kanske. Vi får väl se under dagen. Med andra ord: Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0