091130 - "Jag kanske glömmer hur"

Måndag innebär ledighet för mig, dock görs ett undantag under nästa vecka(..) då det uppenbarligen är obligatorisk närvaro under temadagen. En viktig lärdom tycker vissa, ett jävla skämt anser andra (läs: jag). Hur som haver har det inte blivit många knop gjorda hittils. Klev upp strax före sju, åt frukost och duschade därefter. Började sen storstäda hela huset innan jag gjorde en kortare visit ute på byn för att sedan kunna göra i ordning någon slags lunch. Sedan dess har jag bara suttit och varit allmänt lat. Dock så skrev jag hemtentan och fyllde i utvärderingshäftet som ska lämnas in imorgon, och som om det inte vore nog hann jag även med att hitta ett par reklamer som ska redovisas med hjälp av ett par få ord under kommande lektion i mediekommunikation. Härligt! 

Tänker börja kvällen med att inte ägna en endaste tanke åt skolarbeten. Fast visserligen har veckan nyss börjat, så jag lär få annat att behöva fundera på och sysselsätta mig med under morgondagen. Men över till kvällens planer som är få men ändå ganska intressanta. Har nämligen gjort en tidsbokning hos Hanna på "Salong Virgo" till världens finaste som ska skaffa sig en hair-cut. Och så vitt jag vet är det ganska så mycket första frisörbesöket, under månaderna vi varit tillsammans åtminstone!

Är antagligen lika bra att jag förbereder mig mentalt för att inte få ett nervsammanbrott och göra bort både mig själv och mitt sällskap. En dålig vana. Ovana, kanske? .. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0