100720 - "Keep waiting for the end of the day"

Med förhoppningar om regnbågar (tacka Håkan för den) lyckades jag göra mig själv både besviken och förbannad. Igen. Men jag menar.. kom igen! Är det verkligen möjligt? Indeed!

"Det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart.."
Skitsamma om det gör ont.

"..och när jag känner så då tänker jag på dig."
Det syns, åtminstone, inte.

"Men tiden har sin rätt att förändras där den går.."
Det blir vad man gör det till. Även om -
"..nya dagar väntar med nya tidsfördriv."

"Och allting liksom kräver mera nu.."
Det spelar ingen roll när det redan krävts allt.

"..så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv."
Tacka vet jag L.Winnerbäck: "Älskade, älskade, du."


Kommentarer
Postat av: my

ja förstår inte riktigt, har du två pojkvänner och isåfall hur fungerar det? :) är bara nyfiken

2010-07-21 @ 12:01:33
Postat av: moa

Svar; Åhmen, tack! :D Glad jag blir!



Och tyvärr så har jag dem inte i pocket-form.

Däremot så har jag alla fyra böckerna, men.. Som i vanlig bok då :o

2010-07-24 @ 10:20:42
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: moa

Svar, Det är klart du för låna den Evelina!

Jag blev ändå precis klar med den :)

Närnärnärnär vill du ha den då?

2010-07-26 @ 18:22:27
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: moaa

Svar; Alltså, närsomhelst. :) Jag har den ju här hemma, det är bara att säga till så kan du komma förbi ringarna och hämta den, eller hur du nu vill göra :)

2010-07-26 @ 20:51:59
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0