100608 - "Not even death can make us part"

Inte nog med att min bästa vän publicerar ett helt inlägg som är riktat till mig, och OM mig, så fann jag imorse en kommentar som fick den här dagen att värma, om möjligt, li-ite mer:

Amanda om 100608 - "You're everything I need and more"
"Fy fasiken vad snygg du var på balen! Du var absolut snyggast av alla,
jag dör varje gång jag ser en bild på dig! Sjukt vacker, verkligen!"

Sånt där går rakt in. Tack och tack och tack och tack och tack och.. Tack, tusen gånger om!
I tisdags var nämligen första gången, på väldigt länge, som jag fick höra att jag var vacker. För första gången var jag varken "äckligt smal", "onormalt tunn" eller "alldeles för liten". Just därför behöver jag säga tack, än en gång, tack för alla fina ord, människor!

Up next; beundra alla fina studenter som går ut skolan för sista gången, ta emot och gratulera världens finaste pojkvän till stipendiet, ta kort på bästa-Anna och, slutligen,
träffa min bästa vän - som jag kommer spendera kvällen/natten med. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lillie, du var verkligen finast av alla! Det är du alltid!



Saknar dig <3

2010-06-10 @ 23:05:15
URL: http://emien.blogg.se/
Postat av: moaa

Jag håller med! Du var verkligen finast av allihopa på balen, åh! :)

2010-06-12 @ 13:48:24
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0