100617 - "You're the best dream in my head"

Trots kommenterarer som får vem som helst att reagera, var det väldigt längesen jag hade det lika fint och bra som nu. Men med vetskapen om att "allt det vackra är kort" bör jag inte uttala mig alltför mycket, även om någonting utöver "fint och bra" känns omöjligt.

Hur som helst är jag fortfarande ensam hemma, dock inte helt och hållet då pojkvän håller mig sällskap. Detta inte bara för stunden/tillfället, utan - hela tiden, varje dag. Sedan att det är resultatet av någonting annat.. sämre, var en annan sak, något som förblir oskrivet.

Förutom mysiga mornar, dagar, kvällar och nätter har jag en hel del som väntar. Det mesta - att se framemot. Och med detta kortare inlägg, eller livstecken, avrundar jag och återkommer när det finns mer att dela med av. Någonting mer intressant, åtminstone.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska ta mig ner till dig snart quinnaa. Om det så ska vara det sista jag gör.

2010-06-17 @ 22:54:12
URL: http://jennyvem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0