100523 - "I can barely remember you beside me"

När till och med jag skriver in "soundofsilence" i adressfältet och håller tummarna för en uppdatering är det kanske dags att fundera på om jag inte borde skriva några rader, trots allt. Me-en! ..så kommer jag till den punkten där jag sedan inser att det inte finns speciellt mycket att dela med mig av. Mina dagar ser i princip likadana ut - och detsamma gäller mig.

Även om jag haft, och fortfarande har, det bättre än någonsin blir det varken bättre eller mer än såhär. Fast, ändå? Istället för meningar, ord och bokstäver blir det numera upp till var och en av er. Jag låter bilderna tala för sig själva, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0