100528 - "I know that your love is true and deep"

Genom att kasta ett öga ut genom fönstret kan jag, med all säkerhet, fastställa att åtminstone vädret ser lovande ut. Regn, regn och åter igen - regn. Men vad gör väl det när det finns så mycket annat att sysselsätta sig med inomhus? Så, förutom att ha lagt harpan ett antal gånger har jag lyckats gjort mig i ordning, det sista av en ännu okänd anledning..

Eller ja.. nog för att min bästa vän förväntas komma inom en halvtimme(!), även om hon faktiskt redan fått varit med och sett det mesta. Så om jag nu - mot all förmodan, skulle sitta spritt språngandes naken skulle det vara skitsamma. Ehe! Åtminstone nästan.

HUR SOM HELST. Från friheten att kunna vara naken till dagens; what to do? Det blir förmodligen ingenting annat än en helt vanlig fredag, säkerligen inomhus. Denna tillbringas framför "The Imaginarium Of Doctor Parnassus", och förhoppningsvis i trevligt sällskap.
Men nu, och först, tänkte jag leka med min bästa vän och andra, bättre, halva. L-later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0