100529 - "I thought I could ask for more from you"

För mycket tankeverksamhet under gårdagen resulterade i att jag missade min bästa vän.. nog för att det kommer jämna ut sig ikväll. Detta då jag, efter övertalning, bestämt mig för att spendera kvällen på annat håll och tillsammans med finare/bättre människor.

Fram till dess har jag ingen aning om vad som kommer ske, även om det sedan tidigare varit sagt att lördagen skulle innebära "motormässa" i Östersund/Frösön. Fast, åt andra sidan hade väl ingen (åtminstone inte vi) räknat med regn i varierande mängder. Åh.. ja.

Hur som helst är det, oavsett väder, fortfarande lördag. Lördag och helg! Därför tänker jag nu avrunda och återgå till veckans höjdpunkt och dagens to do. Tacka vet jag lågprisgodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0