100531 - "Breathe out, so I can breathe you in"

För en mer ingående beskrivning av lördagskvällen hänvisar jag till min bästa vän, det även om vi under kvällen/natten befann oss på skilda håll. Hur som helst var det, förutom långt över mina förväntingar, en bättre-kväll, så länge den varade åtminstone.

Gårdagen inleddes av ett kortare besök från finare-vän, som därefter gjorde mig och pojkvän sällskap ut på byn. Godis för en och femtio senare begav vi oss hemöver för lunch innan jag vinkade av finare-vän och gjorde ett kortare besök i Tullingsås, tillsammans med familj nummer två, hos "momma" och "moffa"! Lika uppskattat varje gång, och än mysigare!

I alla fall är detta verkligen inte vad dagens inlägg skulle innehålla, fast åt andra sidan bör jag väl kanske fortsätta med meningslösa inlägg tillsvidare? Well, det är antingen.. eller... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0