100905 - "Let's keep this down for a little while"

Long time no see, som man säger i US and A (och gör man inte det, så torkar jag tårarna och kommer igen så småningom)! Hur som helst är jag tillbaka och åter där jag hör hemma - Strömsund, Jämtland. Lite kallare förvisso, men fy-jävla-sjutton vad det inte spelar någon roll. "Borta bra men hemma bäst" är mer än bara en uråldrig och uttjatad klyscha. Mer om detta i nästkommande inlägg, och när jag tar mig den tiden är ännu osett.

Skolan har kommit igång, och likaså stressen över att hinna med och räcka till. Jag har en del saker som ligger och väntar, men varken motivation eller inspiration till skrivandet. Det får helt enkelt vara tills vidare, eller tills jag kommit hem från "dagens-to-do"! Bärplockning med andra ord, och det i sällskap av världens finaste kille - kanske med kameran till hands (i min hand, för den som missade poängen). Ett lånat makroobjektiv, var det visst, ja-ah-a!


Kommentarer
Postat av: ebba♥

vad gör du?:D♥

2010-09-14 @ 19:11:28
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0