120209 - "And I don't feel like I'm strong enough"

Long time no see, som man säger i staterna. Men efter elva månader utan att ha skrivit så mycket som en ordentlig rad finner jag det ganska långsökt att, åtminstone för stunden, hålla samma nivå som tidigare, även om det kliar i fingrarna OCH pulserar innanför pannan.

Vad har då stått ivägen och tagit så förbannat mycket tid? Jo, livet. Eller ja.. mitt i alla fall. Även om vardagen kan se grå och trist ut emellanåt så känns det mer eller mindre lättare att andas och få finnas till. Speciellt när jag dessutom, och fortfarande, har världens finaste att dela såväl glädje som tankar och åsikter, men främst av allt tillvaron, med. Varje(!) dag!

Med för mycket att tänka på, och för lite att tänka med, måste jag dock konstatera att det inte blir mer än såhär - för nu. Motivationen finns, men JAG är ändå inte riktigt med där.. än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0