091129 - "Du vill alltid samma sak"

Medan äggen kokar kan jag försöka vara lite sympatisk och försöka förstå eran situation. Att ni känner er besvikna.. grundlurade.. lurade. You name it! Men ibland kan jag bara inte vara överallt, på en och samma gång. Detta är givetvis grundat på "återkommer" som uteblev. Fast åt andra sidan, lika trevligt hade jag för det, och ingen kom väl förmodligen till skada.

Och apropå badrock. Julmarknad. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men sorligt var det. Under alla mina sexton år har julSKYLTNINGEN varit det som frammanar julstämningen. Likt Arne Weise. Men nu, helt plötsligt, har julMARKNADEN tydligen tagit över. Bara sådär. Bara.. Vad hände? Lite mer märkvärdigt. Nä. En ren besvikelse. Fast åt andra sidan, jag fick åtminstone några användbara bilder som jag ska (läs:försöka) jobba vidare med under morgondagen.

Vad som händer under dagen har jag fortfarande ingen koll på, men hör sen.
Nu blir det dock först en rejäl frukost som står först på dagens schema. Lite ensamt blir det kanske, men vad gör det egentligen? En skål med yoghurt, müsli och frysta blåbär/hallon är aldrig fel. Kan aldrig slå fel. Inte ens såhär tidigt på en söndagmorgon. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0