100104 - "Känner värmen från din hud"

Egentligen så tro-or jag inte att någon haft en tillstymmelse till panikkänslor över att jag varit fullkomligt oaktiv och därmed "osynlig". Me-en för att inte oroa någon i onödan så är detta inlägg ett livstecken.

Vad har fröken sysslat med, då, under de senaste dagarna?
-Allt och ingenting, i stort sett. Jag spenderar dagarna tillsammans med världens finaste, som delvis flyttat in i mitt hem (eller ja, åtminstone ner i sängen), och bara njuter av livet - det vill säga: ledigheten som kvarstår. 

Nyårsafton tillbringades uppe på berget, först hos Ida och Petter, tillsammans med världens finaste, givetvis, Josef och Niklas. Därefter tog vi (läs: jag och finaste) oss en bit neröver och stannade till hemma hos Wallbergs för att invänta tolvslaget.
Det kortaste och mest ohändelserikaste nyårsfirandet någonsin, men ändå mer än okej!

Utöver vad ni redan vet, och ovanstående, har jag inte uträttat mer än nödvändigt. En halv godispåse - framför x-box på kvällarna, respektive mornarna, är väl vad som, kort, kan sammanfatta "vad-jag-är-upptagen-med". Lider jag? Well, guess! Men jag ska försöka vara förstående till eran livssituation hädanefter.. Jag återkommer tillslut, och så småningom. Med mer energi än någonsin. Tillsvidare - sköt om er själva och varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0