100925 - "But there's an endless battle to be won"

Det blir vad man gör det till, och gör man det inte - så blir det inte, helt enkelt. Därför tänker jag inte börja det här inlägget med att ursäkta min frånvaro, utan istället fortsätta uppmana er om att hålla ut. För snart, och då: väldigt snart, kommer jag hänvisa till en mer berättande beskrivning av hur/var/när och varför. Well.. en bildlig beskrivning, rättare sagt.

Så, tills vidare, keep up the good mood och på återseende. Kanske ikväll, kanske imorgon.


Kommentarer
Postat av: Molly

hej!

du är en av vinnarna i min tävling. om du mejlar mig din adress så kommer dvd:n på posten :)

ha en fortsatt bra dag! kram

2010-09-30 @ 14:49:27
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0