130318 - "No one else will know that part of me"

Jag brukar kunna vara den som sätter ord på såväl allting som ingenting, men när ord känns överflödiga så är det kanske dags att börja sluta känna och fundera, åtminstone för en stund. För så småningom kommer väl den där krypande känslan tillbaka. Inte alltid med samma sprudlande ambition som tidigare, men det är i alla fall en bit i rätt riktning.
 
Nu har det gått nästan ett år sedan jag sist skrev en sammanhängande rad med ord som kunde förmedla en känsla, ibland med större slagkraft än tänkt. Men att trampa någon på tårna är, kort och konsist, min bästa egenskap - på gott och ont givetvis. Att få ägna all min tid och energi på att göra mig hörd, även om det är i skrift, står fortfarande överst på listan.
 
Längtar, väntar och längtar lite till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0