Listat - "Önskelista, del 2"

Wa-wa-wo-a. Det krävdes mycket energi och lite därtill för att försöka göra en kort lista längre. Åtminstone med rimligare altenativ. Därför kommer här en fortsättning av denna.

7. Underkläder! Här drar ni ett säkert kort. Man (läs: jag) kan aldrig få för mycket av dessa.
8. Merry Cranberry-serien (alt. utvalda produkter), Body Shop. En given och självklar favorit.
9. En klocka (dock inom "orimligt-kategorin"). Calvin Klein har ett par m-ycket attraktiva..
10. Ett halebop-kontantkort, laddat med 300 kr (el. mer för den generöse).
11. En scarf! I större variant (För den invalide: typ halsduksliknande). Helst i svart/vit/grå.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Enda jag önskar mig är pengar just nu.

2009-12-09 @ 17:50:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: bästa vän

älskling!

jag har kikat runt och hittat din blogg, hehee! tänkte höra om du går skola någonting nästa vecka, och om du har lust att kanske träffas en sväng? jag har varit totalt isolerad under en lååång tid nu och är på riktigt socialt handikappad. men min lilliemagnet riiiiiver och kittlar. jag måste få träffa dig en sväng! om jag inte har en massa onödiga saker jag måste gå på och göra och yadayaaaada. jag hör gärna av mig till veckan om du kan och vill? och hör du ingenting så kan jag inte. du vet hur mycket jag hatar att prata i telefon och slipper gärna om jag kan. men ge mig en hint då. om du kan!

2009-12-15 @ 17:13:11
Postat av: > bästa vän

Älskade-du!

Jag kan egentligen bara säga: Äntligen. Jag hade nämligen hoppats på att främst du skulle hitta hit.

Angående skolan nästa vecka så går jag endast på tisdag och har då en lektion, från 08.25-09.40! Sedan ska jag infinna mig hos tandläkaren 10.30 för att spänna tandställningen (såhär lagomt fint inför jul och diverse firanden..). Annars så är jag i stan på torsdag även och har den fetaste håltimmen från 11.30-13.20! Om inte så hoppas jag att vi hinner ses i alla fall. Det är bara att höra av dig så fort du känner och vill så tar jag mig på något sätt till dig. För, precis som du, har jag bästavänabstinens! <3

2009-12-15 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0