Listat - "Önskelista"

Med tanke på att jag inte börjar nästa lektion förrän om en kvart typ, och i brist på annat, så kan jag lika gärna påbörja min önskelista inför födelsedag/julafton. Även "önskelista"..

1. Volume master från Björn Axén. Mitt livlösa hår börjar gå mig på nerverna.
2. Ny, rymlig, handväska. Inte mig emot att slippa genomblöta böcker/papper.
3. Scott-beanie! Med tanke på kalla vintrar här i norr så behöver jag en mössa.
4. Övernattning på något mysigt hotell för två. Vad sägs om Holiday Club, Åre?
5. Smink är säkert. E.x. mineralpuder, vit kajal, ögonskuggor i beige/brunt/vitt.
6. Pengar, pengar och återigen, pengar. Det är godkänt att jag får bestämma.

 

      


Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

Sv: ingen fara, bara bra att du fick en tid tillslut :) hoppas det blir bra! :)

2009-11-24 @ 13:07:09
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: Yurika

Vill se kort på hur det blev efter frisörbesöket!

2009-11-24 @ 13:27:47
URL: http://www.yurika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0