Listat - "Visste du..?"

att jag vill sluta känna mig så förbannat begränsad.
att jag har prestationsångest, med positiva resultat?
att min senaste kyss smakade flour och havregrynsgröt, med en eftersmak av drottningsylt!
att jag lyssnar mycket på vad hjärtat säger.
att jag funderar på skillnaden mellan, sunt, förnuft och känslor.
att jag pratar utan att tänka, och DET är nog höjden av dumhet. 
att jag inte gillar krav och "måsten", stress?
att min första riktiga kyss måste ha varit väldigt dålig, detta för att jag inte minns offret.
att jag avskyr när folk snackar bakom ryggen och över huvudet på mig. Eller ja.. pratar!
att kärlek är stimulans för hjärtat under samtidig lokalbedövning av förståndet.
att jag gillar tidiga mornar, innan solen riktigt gått upp och före hjärnan vaknat.
att jag alltid kommer att vara i behov av planering, och det för att vara beredd.  
att jag är förälskad i sommarnätter med inslag av allt och ingenting. 
att sist jag grät hade jag antagligen(!1!) en förbannat bra anledning.
att min mobiltelefon är tre år, några månader och fortfarande vid liv.
att när jag vaknar på morgonen springer jag upp ur sängen och ner i köket, för då kurrar'e.
att innan jag går och lägger mig ofta funderar över morgondagens bestyr, och ja.. veckans.
att jag just nu tänker på hur ensamt, tomt och kallt det kommer bli inatt.
att imorgon kommer jag vakna upp under samma tak som min bästavän.
att jag hoppas jävel att simonssons sänker priset på lösviktsgodis nu. 79 kr/kg är INTE sweet.
att jag verkligen vill och behöver lära mig att andas, fokusera på vad som är och inte tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0