100613 - "Just be glad we made it here alive"




Gårdagens middag krävde inte mer än tio minuter av min, annars dyrbara, tid. Enkel, men kick-ass, om jag får säga det själv. Så varsågoda, en sallad med räkor, oliver och physalis!

En påse blandsallad
(jag använde en med morötter och rödbetor)
Körsbärstomater
Gurka
Physalis
Rödlök
Avocado
Räkor
Gröna oliver
- ev. riven parmesanost, mest för syns skull

Häll upp salladsblandningen i en skål, skala rödlök och avocado - skär därefter dem båda i lagom storlek, dela tomaterna i halvor och skär gurkan i önskade bitar. Lägg ned alltsammans i salladen tillsammans med räkor och hela physalis. Toppa med gröna oliver! Saft från citron och salt efter smak. Servera med couscous, en dressing och ett gott bröd. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej, undrar hur du har lyckats gått ner så mycket i vikt? tips?

2010-06-13 @ 20:53:20
Postat av: Evelina

Jag ska minsann ge dig de bästa tipsen med oundvikliga resultat!



Först är det bara att sluta äta. Och börja springa längre sträckor. Och träna, flera gånger i veckan. Och de gånger man ätit kör man ett finger, eller två(!) i halsen. Skiteffektivt, skitbra och förbannat lättsamt.



Dock så kommer vad som därefter följer var upp till dig. Du kan antingen dö eller, för att bli frisk, genomgå längre tids behandling. Håller tummarna och hoppas jävel att du lyckas med målsättningen!

2010-06-13 @ 21:34:00
URL: http://soundofsilence.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur lever du ditt liv nu då?

2010-06-13 @ 21:46:57
Postat av: Evelina

Förutom ångest, tankar på mat - dygnet runt och ett antal besök på BUP.. som vanligt! Eller också, helt enkelt, som det sistnämda av "vad som därefter följer". Och härifrån hänvisar jag vidare till Wikipedia.

2010-06-13 @ 22:30:33
URL: http://soundofsilence.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anonym: Normal sak att fråga när det framgår förjävla tydligt att hon är sjuk? Dock inte lika sjuk som dig om du tycker att det är någonting att sträva efter? Tänk efter lite innan du skriver någonting. Det där var ju bara.. så jävla sinnessjukt.

2010-06-13 @ 23:03:50
Postat av: Anonym

Nej men det var inte så jag tänkte.. Tycker bara att det ärhemskt att man kan tappa så mycket i vikt.. Jag menar absolut Inge illa, och inget jag strävar efter själv.. Förlåt om det togs på det sättet..jag tänkte mer på om hon har tappat vikten på ett sunt sätt..men ska inte uttala mig nå mer, förlåt

2010-06-14 @ 13:33:55
Postat av: Lena

Hur kan man komma med så dumma frågor?

Du är världens bästa Evelina å snart åker VI till Turkiet :) <3

2010-06-14 @ 22:44:01
Postat av: Rebecca

Lätt O Gott :D

2010-07-05 @ 21:38:16
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0